Lycka!


It's fucking great. Det är en underbar känsla. Att veta att snart får jag besöka sveriges två bästa städer. Jag ska få se bländande fotboll utav ungar som är betydligt yngre än mig. Jag ska få shoppa jävel. Och titta på fina pojkar. Och se solen (förhoppningsvis!!). Jag ska äta god mat. Och ha semester. Och bara njuta. Helt fantastiskt. Lycka!

Imorgon vid 10-11 någongång så åker vi. Ska först stanna på IKEA i sundsvall ett tag och sedan åker vi ner till Stockholm och vårt hotell. Hela lördagen ska vi shoppa i vår kära huvudstad och på kvällen så kommer vi anlända till Göteborg och vårt älskade Kviberg. 4 gånger på 5 år har jag besökt Gothia Cup nu. Jag önskar att jag aldrig ska bli för gammal. Tyvärr så går det väl inte direkt att stoppa mitt åldrande.. Men jag är glad ändå :D

Anyway. Som ni säkert förstår så packar jag för fullt. Har packat ner allting som jag har tillgång till nu i alla fall. Sedan har vi städat bilarna och stökat och allt möjligt här hemma. Massor med sysslor i alla fall. Nu ska jag fixa med mina kläder som äntligen blivit tvättade. Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0