Koppartrans


Ja, men äntligen en bild på min nya, sköna klänning från Koppartrans. Den blev ju även min outfit under förra helgens trevliga partykväll. :) Ni får ursäkta min mamma, som kanske är världshistoriens sämsta fotograf. Men, det är väl tanken som räknas i alla fall, eller något. Vit och svart med en liten polokrage, eller vad jag nu ska kalla det för. :)




I övrigt så har jag sett Sverige - USA, grymt tråkig match. Samtidigt så slingade jag min mammas hår som den sanne frisör jag ändå är! Resten av kvällen blir det mys med familjen, ska slinga min egna utväxt, samt ha ett litet 24-maraton tror jag bestämt. Så gott som klar med säsong ett nu i alla fall. 5 kvar så med andra ord ;D Ha en finfin lördag! PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0