Jag hatar bussar


Åh, vet ni vad? Jag hatar Umeås kollektivtrafik. Finns ingenting som är mer segt än våra bussar alltså. Tog 50 minuter för mig att ta mig hem från IKSU idag, lite less var jag faktiskt, plus att det endast var en massa jävla getingar överallt som ville göra mig ledsen. Men om man bortser från det så gick träningen superbra igen och det var fantastiskt skönt som vanligt. Simmade faktiskt lite också, och bubblade i bubbelpoolen tillsammans med någon söt pojke. :) Härligt var det i alla fall!

Jaja. Jag har nyss ätit middag (tyvärr potatis som jag hatar) och nu så vilar jag bara. Ska städa mitt rum, där det fortfarande ser ut som att det varit ett krig, och plocka fram lite kläder till helgens äventyr också. Spännande! Nä hörrni, mina ben värker.. Dags att vila lite på riktigt tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0