High on life


Jag har i alla fall insett en bra sak nu som gör att jag får lite mindre ånget. Nämligen att jag skulle hur som helst varit tvungen att byta från frisörprogrammet, förr eller senare. Och vet ni varför? Joo, för att jag bli knäpp av doften utav hårfärg/blekning. Galen galen galen. Det är ungefär som att sniffa lim (inte för att jag har gjort det men), doften blir man ju fan hög av. Typ. Inte för att jag vet hur det är att vara hög. Men ni kanske fattar poängen..

Anyway, sitter nämligen här med blekning i håret. Ännu ett steg mot en blond period. Vi ser väl hur det går med det. :)

Med min packning går det i alla fall sämst. Blir knäpp. Tror att jag har kläder som försvunnit, men i själva verket så drömmer jag bara om att jag ens äger dom där kläderna. Pinsamt elin, pinsamt alltså. Ja vi ser väl hur det går. Har kommit så långt som att jag har bestämt vilka olika klädkombinationer jag ska ha med mig. Nu fattas bara tråkigheter som smink, smycken, hygienartiklar och sånt skräp. Sånt man alltid glömmer. Blaha vad jobbigt det är att packa. Slutar väl med att jag slänger ner hela Göteborgpackningen (8 dagar) för min 3 dagars långa vistelse. Haha. Katastrof.

Ne, nu ska jag gå och se så jag inte bleker bort mitt hårt. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0