Hår och sånt


Åh, hej och hå. Här blev man lite blondare, om man säger så. Inte för att jag klagar eller något eftersom jag just nu satsar på en väldigt blond page. Men det är en bra bit dit har jag också insett. Dumma lockar, försvinn tack! Är väldigt irriterande. Ena dagen vill man vara blond, nästa röd, och den tredje brunett. Sedan vill man ha spikrakt hår med lugg, nästa dag vill man ha lockigt med mittbena. Kort, långt osv osv. Hår är ett väldigt jobbigt problem för oss frisörer (okej, f.d frisör då). Jag velar som en tok, det kan jag lova er.

Nåväl. Har påbörjat det 22a (av 24) avsnittet av min älsklingsserie nu. Sitter och äter lite sockerkaka som jag bakade tidigare idag. Dricker mjölk. Pratar med min älskade F som kanske är bäst på jordklotet. Vänner är fint. Glöm aldrig det!
Laddat hem en film som heter December boys, tydligen ska den vara väldigt bra. Jag har det jag gör med andra ord..

Nä hörrni. Nu ska jag återgå till min lilla drömvärld en stund. Puss älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0