Fredag i Göteborg

Hallå finaste läsare :D

Här sitter jag på rummet och gör inte speciellt mycket. Har ätit middag för ett litet tag sedan också. Vilar mest fötterna. FYFAN vad ont jag har alltså. Klackar + stan + Elin = SÄMST kombination.. Eller jag + skor över huvudtaget är bara värdelöst.. Jaaaa. Igår var en dålig dag också. Umeå FC, Umeå IK och Umeå Södra åkte alla tre ut. Wiho vad dåligt. Men kom igen Umeå - vi har faktiskt Sandåkern i semifinal ikväll :)

Jaja, nog snackat om fotboll. Imorgon åker vi nog hem efter lite finaltittande. För övrigt så har jag shoppat klart. Idag inhandlade jag lite smink från i.d och en väska. Mycket trevligt. Ännu trevligare är det faktum att jag har massa pengar kvar som jag ska spara. :D Duktigt av mig minsann!

Har förresten inte köpt ETT enda par skor. Helt otroligt!!!! Min syster som typ använder samma skor i flera år har istället köpt FYRA par. Totalt omvänd situation alltså :P

Lite kul fakta; Min lillebror vann en FET jävla bag med chips på Liseberg idag. 4,5 kilo. Vår bil var SMOCK då vi åkte ner. Spännande packning imorgon med andra ord, haha. Återkommer med resultatet senare.

Nu blir det att spela lite kort innan vi tar spårvagnen (BÄSTA UPPFINNINGEN) ner till Heden och kikar på vårt kära umeålag gå hela vägen till finalen om drygt 1,5 timme :) Hörs när jag kommer hem igen. Förmodligen på söndag. Puss puss puss, hoppas ni har det underbart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0