Fredag

Heeeej!

Hoppas ni har det bra! Jag har en helt fantastisk dag så här långt. Vaknade vid 10, klev upp, packade lite, såg hur uuunderbart väder det var. Sedan tog jag en dusch innan jag sedan promenerade ner på stan med B, kanske en av världens bästa människor. Vi tog en glass nere på bryggan i älven och satt där i solen. Sjukt härligt. Nu är jag hemma igen, och klockan tre kommer tone och hämtar upp mig och vi åker till skellefteå. :) JAG ÄR SJUKT TAGGAD MINA VÄNNER!

Dock svettas jag och har fortfarande inte lyckats fixa min packning, men det är ju ett senare problem, eller hur. Nu ska jag göra mig ordning i alla fall. Vi hörs på söndag igen då jag kommer hem. Ha en fantastisk helg. För det ska jag! PUSS!

Kommentarer
Postat av: B

nej du är bäst :)

2008-07-27 @ 12:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0