Fredag


Hej älsklingar!

Äntligen så är jag hemma i civilisationen igen. Ja, jag har alltså suttit ute i en skog i ett par dagar nu. Inget internet och knappt någon täckning till mobilen heller. Inte så himla kul. Och det var så varmt igår att jag trodde att jag skulle avlida. Bra många grader varmare än här hemma i stan. Ojoj. :P

Ja, vad har jag gjort där borta då? Hm. Fiskat, vilket var dödstråkigt för vi fick inga goda fiskar. Målat min mormor&morfars stuga, vilket gick ganska bra tills min lillasyster målade vit färg över hela min lillebror och tredje världskriget utbröt flera gånger om. Och för att inte tala om alla kryp som finns där borta. Fyfan säger jag bara. Jag är livrädd för allting så det var en liten jobbig tid, ska ni veta :P

Nu så har min pappa hela fotbollslaget här. De försöker just för stunden lära deras amerikanska tjej att spela kubb utanför mitt fönster. Lite orolig om rutan är jag allt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0