Förälskelse


Jag har blivit förälskad. I min pappas bärbara dator. Vi är kära och jag vill aldrig skiljas från den. Sjukt nice måste jag säga. Nu har jag suttit här i soffan och slappat ett bra tag. Tror ärligt talat att jag blivit lite bortskämd också. Det är ju så himla bekvämt att liksom kunna gå omkring fritt och ändå ha tillgång till internet. Smidigare blir det ju knappast :) Vill ju garanterat ha en egen bärbar istället för min (som visserligen är bra). Dock finns det väääldigt mycket elektronik jag vill införskaffa. Tror jag måste börja med ett seriöst sparande snarast alltså. Gaaaalet vad mycket jag vill ha alltså. Det är allt från resor till väskor till mobiltelefoner, datorer, tv-apparater, iPods och ja gud vet vad. Allt möjligt, haha! Om det är hälsosamt? Nja, lite tveksam är jag allt :P

Nä hörrni. Nu kom min familj hem från UIK-matchen och det är någon schysst serie på tv. För att inte tala om att mamma just kom med Pringles hit till soffan. Inte dåligt minsann :D Ha en underbar kväll nu! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0