Födelsedagar och festivalpics


Hej bloggen :D

Här sitter jag med kycklingfilé, egengjorda klyftpotatisar, bea-sås och mjölk. Bättre än så blir det knappast. Eller jo förresten, har spenderat hela dagen ute vid havet, strålande sol blev det och färg har jag också fått. Direkt efter vi solat och badat färdigt fick jag skjuts upp på IKSU där jag var duktig och tränade hårt som vanligt. Underbart är bara förnamnet! :)

Pratade förresten med Fanny i bilen på väg till iksu och det vankas födelsedagsmiddag, förfest och utgång på fredag. Ska bli fantastiskt trevligt tycker jag! :D Taggi taggi! Livet är rätt fint har jag ändå insett.

Förresten. Jag vet att ni är så hiiiimla många som bara dör av längtan till mina festivalpics från i helgen. Bilder som jag aldrig tog *skäms* ;/ Dock gjorde Tone det, men hon befinner sig under två veckor nu i Norge hos sin pappa och i sin stuga i Skellefteå. Så det sket sig lite. Meeen, den som väntar på något gott. Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0