Färgglada band




Jag har nog alltid varit en samlare. Eller nja, det beror förstås på vad det handlar om för saker också. Men sådana här band, det tycker jag är jättekul. Då minns man verkligen att man har varit någonstans. Och oftast är det någon rolig färg, så då blir man lite extra glad sådär! :) Plus att jag tycker att det är lite fint för andra att se "Titta hon har varit på Liseberg!", ungefär. Haha. :) Anyway, fredag och lördagsbanden är förstås från PDOL för er som inte förstod. Och det fina (fula!) gröna bandet är ett Gothia Åkpass till Liseberg. Wiho säger jag bara! Ifjol hade jag och Fanny ett likadant band, men då var det rooosa. Det ligger fortfarande här på hyllan vid skrivbordet och ser så fint ut så (skräpar, för er som hellre vill använda det ordet)!

Kommentarer
Postat av: Saaandra

Pusss pååå pdol och puss på din grymt brunaaa arm lillaa vänn!=)

2008-07-28 @ 21:15:38
URL: http://lindquistsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0