Dumma sommar


Och regnet bara öser ner. Samtidigt som det typ blåser storm, nästan i alla fall. Hade det inte varit sommarlov hade jag älskat det, men nu känns det lite trist med tanke på ledigheten och allting. Riktigt jävla skitsommar har det varit hittills.. Inte alls roligt! Väldigt besviken är jag.. Och för att inte tala om - BLEK....

Jaja, i alla fall, nu sitter jag och ser 24 och planerar PDOL med Tone som mest. Blir nog mycket mycket trevligt hoppas jag :) Kul att åka iväg och göra någonting roligt. Ska lägga undan pengar till nästa års resor också. Blir nog både New York och en solsemester så det känns fint! :D Meeen, länge kvar tills dess tyvärr ;p Jag får härda helt enkelt!

Nä, ska inte sitta här och svamla mer. Ska lägga in en bild på en av mina kjolar jag köpte, om en liten stund, so hold on darlings! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0