Dagens


Efter att ha haft världshistoriens tröttaste nätter så gjorde vi inte speciellt mycket idag efter att vi vaknat (som jag gjorde vid 13.45 = hemskt sent!!!). Vi drog på oss bikinin och låg ute och stekte samtidigt som vi åt varma mackor. Härligt som fan var det. För övrigt så klippte Tone mig ute i solen. Underbart skönt, och svettigt ;p




Såhär glamourös var jag tidigare idag i Tones stuga. Iklädd Levis shorts och en bikini från Calvin Klein. :)

Nu har jag just kikat på en film och ätit lite chips. Ska packa upp väskan och städa skrivbordet här lite, sedan blir det 24. Har för övrigt hittat en resa till New York, var ett trevligt kampanjpris också. 2600kr, ja jag säger då det. Hade det inte varit helt fel tidpunkt att åka så hade jag bokat direkt! Vanligtvis ligger flygbiljetterna på närmare 5000kr numera, om jag inte är helt fel ute vill säga (Har hänt förr, faktiskt). :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0