Change your mind

Helt ärligt, jag älskar att träna. Och idag var jag riktigt riktigt hurtig. :) Hoppas på träningsvärk imorgon så man känner att man lever liksom, höhö! Anyway så har jag ändrat mig. Jag brukar alltid gnälla då det regnar.. Men egentligen så älskar jag när det regnar. (förutom på sommaren då det ska vara sol!!!!) Ni vet liksom då man sitter i en busskur och hör hur det smattrar mot taket. Man fryser, sitter där och huttrar med gåshud över hela kroppen. Jag tycker det är hel mysigt. Men det är väl bara jag det förstås ;P

På tal om rubriken till inlägget - en fantastiskt bra låt utav Sister Hazel, tanka tanka!

Jaja, nu väntar jag på middag i alla fall. Fotar nog lite mer av mina inköp från Göteborg lite senare. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0