Bankärenden och andra tråkigheter


Usch vilket tråkigt väder vi har här uppe idag. Regn och ingen värme alls. Blä! Jag och syster åkte med farmor in till stan och gick på banken. Swedbank dom jävlarna snodde 20 spänn av mig. Hatar banken. Dom har seriöst avgifter för ALLT numera. Jaja, Sedan gick jag på min vanliga bank och satte in pengar och sådant tråkigt.. Provade lite kläder och sprang omkring lite med syster. Skulle gå och boka en ansiktsbehandling men givetvis kommer vi dit 5 minuter efter att dom har tagit lunch. Kul. Jaja, Får gå dit en annan dag istället :)

Nu sitter jag på pappas bärbara här i soffan. Har just fixat lite lunch så ska väl sätta mig och äta den nu tänkte jag. Resterande delar av dagen vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Orkar inte dra på iksu och träna, istället får det väl bli bålstyrka här hemma istället. Hurtigt värre :P Ska förresten handtvätta två av mina tröjor också. Är verkligen helt värdelös på sådant så tur jag har mamma och farmor här i alla fall, haha! Jaja, mat nu, Skriver lite mer senare :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0