Årets finaste dag (?)


Okej, nu är jag lugn och fin i alla fall. Har tv-nördat en del ikväll. 24 och so you think you can dance gjorde mig på aningen bättre humör. Imorgon, om jag inte får något ursäktande brev från nordea, eller mitt nya kort eller någonting, så ska jag springa på banken och kräva att dom fixar allting så det blir perfekt. Trots det faktum att det ska vara årets finaste dag imorgon. Känns förjävligt. Men jag har inte speciellt mycket val. Ska även köpa lite smycken och en tröja, och lite godricka. Känns fint. Förutom det faktum att jag missar min brors match i Umeå Fotbollsfestival (som faktiskt är en rätt stor ungdomscup här i sverige!) samt vädret dårå. Kanske hinner jag ner på stranden och sola ändå om jag är snabb. Wiewie :)

Jaja, nu börjar numbers på tv och sedan ska jag sussa tror jag bestämt. Godnatt på er älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0