2-1


Yes! Umeå Södra vann mot Bälinge. Jävligt nice! Glad var jag också efteråt, för Södra spelade jättejättefin fotboll i andra halvlek. Woho! :D Klad hest, som man så vackert kan uttrycka sig!

Jaja, jag har tränat så mina ben är jätteskakis. Sprang betydligt fortare än innan så benen är verkligen seeega nu. Men det är ändå schysst, det är härligt att ha sega ben, då märker man att man har tränat förstår ni ;D Hann inte ens duscha efteråt för mamma kom och hämtade mig. Äckligt, yes! Tur att jag hittat duschen nu efteråt i alla fall :) Nu ska jag visst göra en smet till bullar tydligen, sedan ska jag snabbäta och sedan ska jag iväg och mysa lite med F. Lär blir väldigt fint tror jag. :)

Nej, nu fick jag ont om tid. Som vanligt. Vi hörs efter jag kommit hem sen. Ha det underbart! Puss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0