Workout


Ja, bästa platsen på jorden, typ. Iksu. Finns alls man behöver, och lite till ;D Cyklade (!!!) hela vägen dit tidigare idag, trodde mina ben skulle dö, med tanke på träningsvärken jag vaknade med imorse. Men, det gick mycket bättre och mycket fortare än väntat. Wie! Jaja, sprang backträning på löpbandet, cyklade och körde lite mjölksyreträning (låter rätt coolt tycker jag ;p), körde crosstrainer, och så var jag som vanligt och körde styrka. Ben och mage mest, skönt! :) Simmade och bubblade sedan. Är helt slut nu och mina ben värker som aldrig förr, typ. Jag som bestämt mig för att köra lågintensiv träning, ja, det gick ju inte alltför bra med den idén.




Jaja, eftersom det kommer bli så jäkla mycket skola och innebandy till hösten så måste jag tyvärr säga farväl till IKSU fram till våren igen. Känns supertrist. Men å andra sidan, har man träningar totalt typ 10 gånger i veckan, då behöver man nog inte träna ännu mer, faktiskt ;p Nä, jag ska njuta av detta underbara ställe hela augusti ut i alla fall! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0