Mellan


Sitter här och käkar parisare (heter det så?), kanske världens nyttigaste mat innan träning. Eller jag vet inte, ska nog inte säga så mycket egentligen ;p Jaja, jag har i alla fall handlat idag också. Massa härlig mjölk till kylskåpet. Tycker så himla synd om er som bor söderut. Ni har ju inte Norrmejerier där nere, stackare :( Sveriges godaste mjölk! Tro mig, jag har provat ;) Tänkte att eftersom jag alltid skriver hur mycket jag älskar mjölk, så kunde jag ju lägga in en bild. Så här har ni, varsågoda. Haha! :)





Ja just det. Jag har varit med världens underbaraste också. Tycker det är helt fantastiskt att det finns människor som gör en glad hela tiden. Sådär så man inte kan sluta le i deras närhet. Man känner sig trygg och levande. Helt amazing tycker jag. :) Sådana vänner borde alla ha! Och glöm inte att ta hand om dem, det är det bästa vi har! Kärlek liksom!

Nej, nu ska jag .. Tja, vad ska jag göra nu? Typ, byta om och göra mig klar. Även fast samlingen är om lite mer än en timme. Tur att jag är så himla snabb av mig :) Puss mina älsklingar, hoppas ni mår bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0