Super


Ja just det. Jag är som en dränkt katt. Aldrig skådat värre regn. Eller snarare, aldrig CYKLAT genom värre. Usch. Har äntligen torkat lite som tur är.. Ätit världshistoriens äckligaste mat också. Min mamma har blivit bonde förstår ni.. Passar inte riktigt mina smaklökar, om man säger så. Men å andra sidan, det är inte mycket som passar dem direkt. Haha.

Förresten. Igår. Eller inatt eller när det nu var, så klämde jag min tå under våra "duschdörrar". Ont gör det. Svider och blödde och hade sig. Jag som normalt inte ens kan ha skor har just gjort saken ännu värre. En stor applåd till mig. :)




Nu är jag lite arg och sådär. Ska kanske gå och spöa lite folk i tv-spel sedan. Sno lite cookie dough också. Vore himla fint faktiskt. Och när vi ändå är inne på tv-spel - Supermario! Finns det någonting bättre? Tror knappast det. Helt amazing! Ska nog leta fram något Nintendo och lira lite sen. Är ju lite småsjuk så orkar nog inte göra någonting mer aktivt direkt.. ;p Blir hur som helst tidigt ikväll. Om jag lyckas. Önska mig lycka till ;D PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0