And silence speaks louder than words



Ja, jobbet gick kanonbra så det var skönt. Dagar som denna så känns det faktiskt inte så hemskt. Blev dock hyffsat less och ville mest hem och se på OS. Men sån tur har man ju inte alla gånger, bevisligen..

Har just varit och kikat på min brors match. Herregud vad små dom är fortfarande. Hoppas dom lär sig hur man ska spela någon dag. Känns inte sådär himla lovande just för stunden dock ;p

Är helt crazy bakis idag. Typ. Måste nog äta lite middag också tror jag. Kan vara smart. Då kanske magen äntligen kan lugna sig någon gång, typ. Jag hatar verkligen min mage, den är helt störd. Fruktansvärt less blir man ju.

Ne, nu sitter jag här och myser i mammas tjocktröja. Ska kanske chilla i soffan med B sen. Den som lever får se. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0