Fredag


Hej älsklingar!

Hur mår ni? :) Hoppas ni har en fin dag! Jag sitter här och är helt uppriven och glad på samma gång. Sådär helt oväntat, rakt in i hjärtat satt den. Men jag är stark som en oxe, typ. Jag klarar allt. :)

Anyway, skola idag. Första innebandylektionen och nu kör vi igen. Blir spännande. I övrigt så har jag träffat frisörerna, gått på stan lite snabbt med B, och ja. Nu är jag hemma och ska snart ner på subway och käka typ. Ikväll blir det utgång med underbaraste F. Helt amazing!

Hinner inte skriva mer nu, måste rusa. Men jag hoppas ni får en fantastisk kväll! Puss på er! :D

p.s PAAAAARTY!

Kommentarer
Postat av: Saandra

Partaa loss partyypinglan! =)

2008-08-29 @ 18:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0