Torsdag


Godmorgon! :D

Titta, ser ni vad tidigt jag är vaken?! Är själv nästan lite imponerad. Ställde faktiskt alarmet på 10 så jag har hunnit käka frulle också. Hurtigt värre! :) Jaa, jag ska jobba idag också. Känns förjävligt, men jag ska snart sluta så nu är det bara att hära en liiiten liten stund till. Jag tackar innebandyn för att jag inte hinner jobba. Behöver inte stressa mer än jag redan gör, faktiskt. :) Jaja, slutar vid kvart i fem, och har sedan världens jobbigaste fysträning ganska direkt efter. Himla kul att åka hem och slänga i sig middag och sedan iväg igen. Jaja, bara man börjar vänja sig nu när skolan börjar SNART. Usch säger jag bara. På onsdag sitter vi i skolbänkarna igen. Otroligt jobbigt att jag fortfarande har två år kvar, men..

Jaja. Nu ska jag klä mig. Hörs senare älsklingar! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0