Torsdag


Hallååå på er! :D

Jag antar att ni har saknat mig hela morgonen nu va? :D Haha, nej, jag skojar bara. Vill ni veta en sak förresten? Ja, klart ni vill.. Jag har dött, och sedan återuppstått. För jag har inte den blekaste om hur jag tog mig upp imorse. Började med att jag glömde bort min sovmorgon, sedan insåg jag mitt misstag och däckade i sängen igen. Och självklart tog jag mig nästan inte ens upp andra gången. ;p Smart för en tjej med IQ på 127.. Nja!

Jaja, skolan var enormt mega-dryg fast kemin gick prima skinka. Var rätt kul med tanke på att det borde vara mitt svåraste ämne. Får kanske ta tillbaka det där med att det var enkelt lite senare ;p Regnat har det gjort typ till och från också så jag gick till skolan och åkte bil hem. Lite lyx måste jag ändå erkänna. :)

Nåväl, nu är jag hemma och ska äta lite. Sedan ska jag handla (vuxenpoängen där, om ni minns) och träffa världens finaste person. Och sova kanske. Om jag har tur :) Ikväll är det träning, ja, det behövs kanske inte nämnas, det är ju en självklarhet numera ;p Om inte min käre emma är alltför lat kanske det blir att cykla dit t.o.m. Jag som hatar att cykla.. Ser väl hur det blir med den saken!

Nu - maaaaat. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0