Torsdag

Hej älsklingar! Vilken fin dag vi har va? Här uppe i norr har det regnat mest hela dagen känns det som.. Hade sådan tur som fick åka moped med syster imorse så jag slapp bli så himla blöt av att promenera.. Anyway, har haft världens längsta och tråkigaste fysiklektion. Tycker dock läraren verkar vara en rätt härlig prick så då blir det ju roligare. Och på tal om roligt (INTE) så har vi börjat med kemi b nu. Det är ju typ självmord egentligen men. Jaja, det ska väl gå bättre än a-kursen får vi hoppas ;p Nåja, vi slutade strax efter elva och sedan gick jag och käkade kycklingsallad till lunch med mina nya vänner liksom liksom. Myste med mina älsklingsfrisörer också. Bästa i världen är dom! Bästa på hela dagen (nästan) var att pappa hämtade mig och vi åkte iväg och handlade ett nytt blad åt mig också. Wiho. :) Så då slapp jag promenera hem också. Even better! Nu ska jag ta någon alvedon åt min huvudvärk, och sedan får vi se vad dagen bjuder på. :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0