Torsdag


Idag är jag på mycket bättre humör, det känns finfint! Har just varit iväg och handlat lite och nu ska jag ta mig någon macka till magen tänkte jag. Inser nu när jag sitter här och skriver att jag måste fixa mina naglar också. Bland det fulaste jag vet är när nagellacket börjar försvinna. Inte bra! Ja, då har jag någonting "vettigt" att pyssla med idag då ;p

Har i alla fall fysträning med laget ikväll. Lär ju gå kanon med min träningsvärk (som faktiskt är mycket bättre idag!). Nej, men det blir fint. Sedan kanske jag och mamma åker på Vila's utförsäljning på pappas jobb. Spännande spännande ju :) Inte för att jag har råd att köpa någonting. Men inspiration är alltid nice :D

Kommentarer
Postat av: JB

Hej



Svara på gårdagens (jävla) fråga



http://vastertorp.blogg.se/2008/august/dagens-fraga-2.html



Tack för din medverkan



Mvh



JB

2008-08-07 @ 13:40:53
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0