Tisdag


Godmorgon!

Återigen så känns det som jag blivit överkörd av en lastbil typ. Mindre skönt. Har huvudvärk, slem i halsen, kramp i vaderna och är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ungefär. Väldigt olikt mig, framför allt eftersom jag ALDRIG är det minsta lilla sjuk, och sedan också för jag är så morgonpigg att det finns inte. Ja. Hoppas allt går tillbaka till det normala snarast. Imorgon, 8.20, börjar jag skolan igen. Känns så hemskt och så tragiskt. Hej och hå, då ska man gå andra året. Igen....

Ska ner på stan snart och inhandla massa tråkigheter (block och pennor och shit) och sedan blir det jobb fram till kvart i fem. Måste klä mig osv. Kanske käka lite frukost, kan ju vara smart. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0