Tisdag


Hej älsklingar!

Såhär seg är jag, jaa.. Har verkligen inte haft tid att sitta här idag alls. Hade sovmorgon till tolv idag, såå. Kanske världens bästa morgon med andra ord! :) Kilade iväg till skolan sedan och hade kanske drygaste dagen ever. kemi b, matte c, fysik a. Värre blir det KNAPPAST. Plus att min hjärna totalt lagt av också så det gick ju kanonfint. Inte.

Anyway, gick direkt från skolan ner på stan och sedan på jobbet och käkade middag. Världens segaste jobbkväll också. Inte alls på humör för att prata med folk direkt ;p Jaja, slutade nio så nu är jag i alla fall äntligen hemma och är mest bara hungrig så ska äta mat snart tror jag. Måste laga lite mat också tror jag. Imorgon ska vi nämligen spendera heeeela dagen i skogen. Långt bort åt helvete. Stövlar, regnkläder och en tre år lång cykeltur som väntar mig. Jag som HATAR skogen. Skitkul. ;p

Nej, nu hungrar jag ihjäl. Lovar att uppdatera bättre imorgon! Hoppas ni haft en bra dag! Puss finaste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0