Tisdag


Godmorgon bloggen! :D

Ja, oj, jag är jättepigg. Nästan i alla fall. Eller okej, jag är pigg. Men jag har helt ärligt ont precis överallt. Träningsvärken är ju helt sinnessjuk känner jag. Känns lite jobbigt med tanke på att jag ändå tränat åtminstone 3 gånger i veckan, och nu pallar jag inte ens med en helt vanlig innebandyträning. Hej och hå, haha ;p Jaja, jag ska anyway upp på iksu och träna idag. För er som inte visste; att träna är bästa sättet att få bort träningsvärk, har jag hört i alla fall...

Förresten. Bara ett litet tips sådär. Mitt mobilabonnemang är superbra. Telia Max 25. Känns som att allting är gratis. Eller kanske inte gratis då, men det känns som att ingenting jag använder telefonen till kostar. Nice minsann!

Nu ska jag klä mig, packa väskan, göra mig klar, och fortsätta gnälla över min onda kropp ;p Ta hand om er finaste! Och glöm inte att ha en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0