Time wont let me go


Hej finaste!

Hur mår ni? :) Jag har ont i magen, såklart.. Hoppas det går över snart i alla fall! Känns jäkligt drygt. Jaja, vad har jag gjort idag då.. Ja, har varit i skolan och varit med B. För övrigt så gjorde jag just ett IQ-test i ett hopp om att bevisa min smarthet och gissa vad jag fick? Jo, 127 vilket innebar att jag var smartare än 96% av befolkningen. Var ju ett riktigt drygt test och det gick fruktansvärt dåligt i början så ja.. Inte så pjåkigt kanske.

Nej hörrni, nu har min mage fått totalt med frispel. Värt. Inte. Blir ett par alvedon nu helt enkelt.. Nog för att jag är så gott som immun mot det, men det är ju ett annat problem. Haha! Om en liten stund ska ni få se någonting som gjorde mig lite gladare tidigare idag. :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0