The longest day of my life


Jag tror att jag har dött. Eller nja, okejdå. Men jag är helt galet sliten. Och det har typ varit världshistoriens längsta dag. Nästan i alla fall. Släktträffen var helt okej, förutom att det var kallt och jag kände mig gammal bland alla barn. Är ju i och för sig äldst av alla barn. Så kanske inte så konstigt. Vi hade två små bebisar där också. Jättemysigt. Vill också ha, om ett par år förstås :)

Har ganska nyss kommit hem från iksu. Har tränat som vanligt. Bubblade i bubbelpoolen också. Väldigt skönt :) Sedan fick jag världens drygaste idé, så jag GICK alltså hela vägen hem. Tar en timma och är så himla segt. Plåstrade min fot med typ 14 plåster också så jag skulle överleva. Har i alla fall inga skavsår nu så det känns ju fint ;D

Jaja, nu sitter jag här och äter nudlar och drömmer mig bort typ. Ska ta och dricka mjölk. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0