The house of my dreams


Visste att det var någonting viktigt som jag glömt dela med mig av. Mitt drömhus såklart. Det är såhär att för ungefär 2 år sedan hade jag en ganska extrem period med leta-hus-och-lägenheter-i-Göteborg typ. Hemnet var liksom mitt hem under den perioden. Anyway, detta helt underbart fantastiska hus fann jag då. Ligger ute på Hönö just utanför Göteborg. Helt otroligt fint är det. Dör nästan varje gång jag ser det. Den här fina bilden har jag haft som visningsbild på msn sedan dess. Ganska stort faktiskt! :)



Och i två års tid har jag sagt att en dag, då jag blir rik (ja, huset var inte så billigt) så ska jag gå dit och knacka på och be att få köpa det. Vi ser väl hur det går. Men det hörrni, det är mitt drömboende åtminstone. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0