Tårta och magont


Ja, födelsedagsfikat var himla trevligt :) Åkte bil dit med tjejerna och Karin bor ju i världens finaste hus som dom byggt. Så det var väldigt mysigt! :) Åt en massa god tårta och pratade en massa som vanligt. Dock mår min mage heelt värdelöst nu så jag hoppas det går över snart. Har nämligen ingen alvedon så jag måste härda.. Har i och för sig en himla massa thailändsk medicin, men det kändes lite läskigt att ta, speciellt då man inte ens vet vad det är för någonting. På apoteken i Thailand så säljer dom ju t.o.m. typ morfin. Galet bara! ;p

Jaja, nu sitter jag och äter lite fil med müsli och väntar på att magen ska bli bra igen. Ska ut på en liten promenix senare i alla fall. Hoppas era magar mår bättre. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0