Spikes


Det var ingen avlägsen släkting som dött och lämnat ett par miljoner åt mig.. Det var bara mitt Visa-kort. Som i och för sig också var trevligt att få, om man nu hade en möjlighet att använda det. Vilket jag inte har, för jag är pank. Himla kul ;p Typ första gången jag inte har pengar på flera ååår. Känns lagomt taggat ;d

Jaja, jag har just sett Sverige - Tyskland i fotbollen. Pinsamt säger jag bara och jag är GRYMT sugen på att konvertera någonstans långt bort. Ibland blir jag galet less på sport alltså. Att det ens existerar sådana som Michael Phelps (simmare) gör ju att man blir mest bara deprimerad faktiskt. Vem vill inte vara som honom, liksom..



Nej, det var inte därför jag la in en bild på en igelkott här. Haha. Nej, igår när jag var på min 5225 (nästan i alla fall) mil långa promenad så hittade vi igelkottar. B klappade dom. Crazy. Ganska taggiga djur måste jag ju ändå säga. Fast dom var rätt söta. Vi stannade och fotade dom också, fast med mobilen så blev bilderna ungefär SÄMST. Skulle sitta fint med en riktig kickass-kamera i mobilen. Jaja. Det är också ett senare problem.

Nu ska jag försöka tagga utgång imorgon. Wish me luck, kan behövas nämligen. Ta hand om er! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0