Söndag


Hallå :D

Hur mår ni? Har ni sovit gott? Hoppas det i alla fall! Jag mår ganska bra. Har fortfarande lite ont i magen, men det går över snart tror jag. Har dock sovit sjukt dåligt inatt. Inte det minsta roligt. Låg och såg någon tennismatch mellan någon Djonkovic och Nadal, tror jag. Gillade det faktum att Nadal förlorade i alla fall. Haha :)

Idag ska jag åka på släktträff.. ja ni läste rätt. Vartannat år så träffas släkten och äter massa mat och gör typ tipsrundor. Har en fin släkt så det blir inga kindnyp som tur är. Så det ska nog gå bra hoppas jag :) Sedan blir det iksu och träna som vanligt. Ska bli spännande att besöka det stället idag, faktiskt... Ska t.o.m GÅ hela vägen hem sedan. Drygt, och på tok för hurtigt alltså :P

Jaja, nu måste jag duscha och sånt innan vi ska åka. YNWA som vi Liverpool-fans säger. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0