Söndag


Halluu bloggen!

Ja, ni får försöka hitta på något lämpligt straff åt mig.. Helt värdelös uppdatering i helgen. Förlåt förlåt. Ja, vad har jag gjort då? Ja, typ. Varit med världens bästa och druckit cider. Nej men, i fredag blev det utgång med F m.fl. Huur roligt som helst, tills det spårade och jag förstörde min mobiltelefon (hel nu dock). Blev lite onödigt tidigt. Men, sådant som händer :) Igår, ja, vad gjorde jag då. Gick på stan och hittade vinterjacka, eller egentligen 2 jackor, och självklart var den finaste 3 gånger så dyr som den andre. Hittade även skor och världshistoriens finaste jeans. Men, är man pank så är man. Lite smått deprimerande om jag ska vara ärlig!

Anyway, handlade med mamma, blev superledsen över pappas förlust, käkade supergoda skagenbaguetter till middag. Och sedan var det dags igen. Party med B m.fl. Vi spelade monopol och hade det ruskigt trevligt. :) Klockan 6 imorse kilade jag in genom dörren.. Sovit 4 timmar nu. Haha, vilket skämt alltså... :)

Jaja, här sitter jag i sovkläderna och väntar på bättre tider. Träningsmatch ikväll också. Känner mig lite ofräsch så vi får se om det blir så mycket lir. :) Spännande hur som helst! Nej, nu måste jag äta någonting. Hoppas ni har det bra! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0