Söndag


Godmorgon! :D

För att komma hem närmare halv fyra, så är det jäkligt bra att stiga upp vid 10.30, det måste jag faktiskt säga. Och fyfan vad ont jag har i fötterna. Jag lär mig aldrig. Det funkar alltid så bra med klackar, ända tills jag ska gå hem. Då dör jag typ, haha. Jaja, anyway. Jag är bakis. Jag som trodde tjejer aldrig blev det nästan. Blä. Och jag måste cykla på jobbet om en timme. Tur jag har ett bra bakis-jobb i alla fall..

Ja igår. Kvällen började hos Anna med lite varma mackor och sedan lite ölspel. Det var kul, fast jobbigt för magen som typ inte ätit något på hela dagen ;p Tog i alla fall bussen upp till Rött och träffade knasigaste tjejen på bussen som visste mitt namn. Har aldrig sett tjejen i mitt liv. Scary! Jaja, gick in på Rött och träffade lite folk. Vi köpte oss en cider och en Rosa Pantern, vettefan vad det är men, jaja.

Sedan promenixade vi ner på Droskan och det var kanske hur kul som helst. Underbart trevligt, och saker och ting börjar äntligen gå framåt. Wie wie! :)

Nej hörrni, nu måste jag klä mig och göra mig lite fräschare. Måste springa ner till Anna och hämta min cykel innan jobbet. Puss på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0