Söndag


Godmorgon :D

Hade ni en fin lördag igår? Jag hoppas det! :) Hela min lördag var hur slapp som helst, vilket var jätteskönt! Nu har jag just vaknat nästan och ska precis äta lite frulle. Sedan är man redo för dagen liksom! Om en liten liten stund ska jag iväg på iksu och träna. Och så fort jag kommit hem ska jag iväg till Karin på födelsedagsfika. Himla mysigt att träffa tjejerna igen :) Det blir ett kärt återseende, kan man väl säga. Haha ;p

Nej, nu måste jag skynda mig. Bråttom bråttom. Som vanligt. :) Jag lovar att äta lite tårta åt er också! Puss!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Okey :) Det låter roligt :) Hade du en bra kväll då? :)

2008-08-10 @ 13:24:55
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0