So I'm holdin' on


Here we go again. Återigen på megadåligt humör. Bara ledsen och grinig. Fysträningen var gaalet jobbig och jag har sår på knäna efter att ha krälat i en hinderbana. Inte det roligaste men. Vad gör man inte.. Åkte på Vila's utförsäljning med mamma och syster. Var inte så fräscht med tanke på mitt svettiga jag. Hittade i alla fall ett fint linne för en hunka.

Jaja, jag ska försöka att inte gnälla så mycket. Insåg ikväll att jag börjar jobba på tisdag igen. Känns förjävligt på alla sätt och vis. Dels för att jag ogillar mitt jobb fruktansvärt mycket. Och dels för att jag inte har tid. Och dels för att skolan börjar veckan efter...

Nä. Blä. Ska duscha och äta lite. Hoppas på en gladare Elin imorgon. Ta hand om er. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0