Rainbow


Hej och hå, jag har fortfarande förbannat ont i kroppen. Börjar bli lite småless på det nu faktiskt.. Jaja, vad har det hänt för roligt sedan sist då? Tja, jag har tränat. Eller tränat och tränat, vi gick mestadels igenom spelsystemet och sedan lirade vi en stund. Självklart fick jag även vara forward så där sprang jag som en yr höna. Himla kuligt :)

Som vanligt så dricker jag mjölk för stunden. Dock lite ledsen för det är slut. Så, eftersom jag är världens mest ansvarsfulla och mogna person så ska jag minsann kila iväg på ICA och handla lite imorgon. Vuxenpoäng till mig där då ;p I övrigt har jag kanske världens drygaste skoldag att se fram emot imorgon. Fysik, biologi, kemi. Allt inom loppet av tre timmar och så gott som inga raster. FYFAN vad skönt det kommer bli då all den här skiten är över. Jaja, börjar 9 (sovmorgon) och slutar 12 så jag ska ju knappast klaga egentligen :)

Förresten. Kom på en liten rolig sak. Jag vill läsa böcker! Jag som inte ens äger en bok. Har nog inte läst sedan jag var 13-14år någonstans. Då var jag å andra sidan en redig bokmal men nu, nej, icket, läser INGENTING mer än skolböckerna ;p Så nu har jag fått ett infall och ska skaffa mig 4 böcker som jag faktiskt vill läsa. Kors i taket kan man väl säga. Haha!



Där regnbågen slutar, kanske är en bra bok? :)

Nej hörrni, nu ska jag däcka i sängen. Är totalt död. Sov gott allihopa :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0