Onsdag


Godmorgon! :D

Jag kände att jag var tvungen att smygkolla nere vid datumet här på skärmen för att ens ha koll på vilken veckodag det är idag. Bra jobbat Elin ;p Men jag antar att det lätt blir så då man har sommarlov och allt. Och på tal om det, exakt 2 veckor kvar till skolstart idag. Känns ju inte som någon höjdare faktiskt :( Men men, det blir väl lite mer vardag och struktur på sitt liv då kanske.. Känns fortfarande förjävligt med 2 år kvar, igen. Hoppas vid gud att det här blir rätt i slutändan nu. Spännande att se. Får återkomma med resultatet senare då ;p

Jaja, vad händer idag då? Tjaa, OS i Kina har börjat för dem som missat. Brasilien spelar mot Tyskland nu, och om några timmar är det Sverige mot Kina. Damfotboll då förstås. Hoppas på lite taskiga sändningstider nu så jag slipper se ALLT inom ALLA sporter, men vi ser väl hur det går ;p Ja, i övrigt ska jag till iksu och träna igen. Hurtig som jag är! Ser inte framemot träningsvärken som bara kommer öka. Tycker ju redan nu att den jag har är hemsk, men ;p

Nej, nu ska jag kika lite på fotbollen och se om det finns någon lämplig lunch att få i sig. Ha en fin dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0