Onsdag


Helt ärligt - utan att överdriva, för en gångs skull - så måste jag faktiskt säga att jag har ont i varenda kroppsdel. Från lilltån ända upp till pannbenet liksom. Idag har jag varit trött som en jäkla zombie, vilket är fruktansvärt ovanligt för att vara mig, men ja, sover man dåligt så blir man trött. Rätt enkel logik tror jag. Anyway, vi har varit i skogen med klassen HELA dagen, utflykt med biologin. Vi cyklade i tretusen år i uppförsbacke. Kändes det som. Sedan gick vi i tretusen år i en skog. Blött och äckligt och massa djur. Trodde jag såg en orm så mitt hjärta stannade också. Alltid kul för sådana med ormfobi liksom...

Jaja, nu är jag äntligen hemma och jag har som vanligt fikat lite och druckit mjölk. Promenerade hem med världens bästa människa också. Klagar inte! Nåja, nu ska jag göra någon supertråkig middag och ikväll har jag träning. Som vanligt.

Nej, nu börjar det bli dags för att laga lite mat och dricka mer mjölk. Ha en superfin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0