Onsdag


Hej älsklingar!

Ja, idag har jag börjat skolan igen. Blev en fin start på dagen sådär strax efter klockan sex (ja, onödigt tidigt jag vet, men jag gillar att slippa stressa). Var sådär sinnessjukt trött efter mindre än 5 timmars sömn. Men ja, jag överlevde. :) Lyckades även crascha en ljuslykta i golvet också. Mindre lyckat...

Jaja, skolan var ruskigt seg och jag har bara ingen ork. Ser väl hur dom här två åren går. Känns jobbigt i vilket fall som helst. Men men, man ska inte klaga egentligen. :)

Nu sitter jag i alla fall och dricker mjölk som mest. Har träning ikväll så det ska bli himla roligt! Ska nog ta och städa upp i mitt rum lite. Hoppas ni har en jättefin dag! :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0