My days


Okej, nu är jag fit for fight igen. Eller något. Ska kanske tala om för er vad jag gjort senaste dagarna.. Åkte till farmor i måndags. Skittråkigt och mitt ute i skogen i en liten håla. Knappt hon har tv eller telefon (okej, liten överdrift men) så knappast att det finns internet. Eller jo, modem, men hellre dör jag än använder det. Haha. Jaja, jag har till och med varit ute i SKOGEN och PLOCKAT SVAMP. Ja, alla som känner mig tror väl förmodligen att jag skämtar. Men icket. Så ja, så långtråkigt hade jag. Plockade på mig fetaste stövlarna jag hittade och klampade omkring och sjöng i skogen. Ja, jag försökte skrämma bort alla ormar förstår ni :)

Vi målade i mormor&morfars stuga och såg OS. Himla roligt, eller något. Jaja, åkte hem igår. Både jag och bror hade bråttom bråttom och måste skynda iväg på träning. Men SJÄLVKLART så har vi ingen nyckel till hemmet. Kanske världens största tabbe av min käre mor. Men jaja, där satt vi i bilen och väntade på att pappa skulle svara. Tog typ 20 samtal ungefär. Ja, det var ju en upplevelse ;p

Sedan så tränade vi himla länge igår. Hyffsat jobbigt var det. Igår kväll, ja. Då jämförde jag muskler mest. Var ju också en upplevelse ;p Och idag, ja jag har som sagt jobbat. Gick väl ganska bra för att vara första gången på över en månad. Så yes, max 13 pass kvar (inkl uppsägningspassen) så det känns finfint. :D

Dock dåligt att min rygg krampar och jag inte kunde träna nu ikväll. Så kan det gå.. Ska sluta tjöta nu. Lovar. Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0