Måndag


Godmorgon mina fina läsare!

Har ni sovit bra? Pigga och glada får jag hoppas :) Jag har lite ont i magen, är nog hungrig tror jag. Kanske skulle sitta fint med lite frulle. :) Har förresten fått ett myggbett på benet inatt, kliar och håller på. Fruktansvärt irriterande. Sedan är det ju typ mitt andra myggbett på hela sommaren så jag tyckte det var lite onödigt :P Jaja, jag är i alla fall på lite bättre humör idag så det känns ganska fint. Solen skiner lite till och från där ute så det kan ju sitta fint med en liten promenad sedan också. Ikväll ska jag nämligen åka iväg och träna med laget. Fram tills nu har det mestadels varit försäsongsträning och relativt frivilligt om man velat komma. Men nu jäklar, nu börjar vi köra inomhus för fullt. Sååå, om jag inte bryter benet eller sådär, så ska jag dra dit. :) Känns roligt, och lite spännande med nytt lag och ny tränare också. Kan ju inte bli sämre än ifjol så ;p

Jaja. Frukost var det. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0