Måndag


Godmorgon :D

Nu är jag allt uppe tidigt för att börja 11.40. Vaknade redan klockan nio förstår ni. Pigg och glad liksom ;p Förresten, medans jag kommer ihåg det; är det bara för mig som man knappt kan skriva inlägg med firefox? Helmysko!

Jaja, här sitter jag och väntar på bättre tider mest. Ska leta rätt på lite kläder och så måste jag ta mig lite lunch innan jag drar mig iväg. Ganska slappa lektioner i skolan idag som tur är. :) Fast det är klart, det är alltid jävligt drygt att sluta sent så man måste stressa iväg på träningarna. Som vanligt. Bläblä!

Åh, nu hittade jag just ett par bortglömda diesel-jeans. Haha. Dagen är räddad. Typiskt tjejer att slänga in saker i garderoberna och sedan glömma bort dem. Tur att man städar ibland. Eller tjaaa, snarare typ en gång om året...

Just det, klä sig och mat var det. Ha en amazing dag. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0