Måndag


Hej älsklingar!

Hur har ni det? Jag är helt död tror jag. Har sovit dåligt inatt igen. Hoppas det inte blir något normalt jag kommer in i nu. Jaja. Idag, vad har jag gjort.. Hm, vaknade innan tio redan. Usch vad tidigt. Men jaja, bara man vänjer sig, skolan börjar ju på onsdag. Inte det minsta taggad för er som undrar.. Anyway, steg upp och försökte göra mig klar. Åkte iväg med mamma och handlade (intressant, jag vet!) och sedan drog jag på IKSU för att träna lite lätt. Mina vader har typ haft kramp hela gårdagen och idag så det var inte speciellt skönt.

Simmade och sprang och såg mest på OS ;p Kass dag för Sverige måste jag ju ändå säga.. Sedan skulle jag ju ta den älskade bussen hem. Var lite gladare på bussen idag eftersom vi inte längre har sommarbussar och dom ändå går 4 gånger i timmen hem till mig. Men ICKE. Väntade fan i 45 minuter innan den kom. Var inte speciellt glad kan jag ju lova er.. Fick stressa i mig lite kycklingsallad och en hårdbrödmacka innan Emma kom och hämtade upp mig för innebandyträningen. Som givetvis var på.. ja, IKSU såklart.. Haha. Träningen var väl ganska schysst eller något. Det kommer väl igång ordentligt snart får vi hoppas. :)

Nu måste jag kanske få i mig någon middag och sedan duscha. Åh. Vad skönt. Jag saknar vårt bubbelbadkar (eller vad man nu kallar dem), det är trasigt. Buhu. Jaja, vi får snart ett nytt så då kan jag bubbla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0