Low


Det är ju inte speciellt smart att vända på dygnen som jag gör. Eller vända och vända. Jag somnar sent och vaknar tidigt, så det borde ju egentligen bara innebära att jag sover väldigt lite. Haha. Ja, där har vi nog förklaringen till varför jag är så jäkla trött hela tiden. Himla lyckat. Tur att jag är morgonpigg i alla fall, annars skulle ju dagarna bara bli förstörda ;p

Idag har jag nog inte gjort någonting annat än att tänka tillbaka på vissa stunder från gårdagen. Och jag blir inte riktigt klok på mina funderingar heller. Det var bra, men varför kan aldrig det som är bra vara för evigt, eller åtminstone mer åt det hållet? Det ska alltid vara så jäkla svårt med vissa saker. Håller på att bli galen. Men, jag ska komma på ett sätt. Jag ska lösa problemet. I'll make it. *försöker vara positiv utan att lyckas...*

Nu.. ska jag hitta någonting att äta. Och sedan ska jag se ett avsnitt 24. Har spelat hela hela kvällen så nu känner jag att jag behöver en paus. Himla fint. Kärlek till er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0