Lördag


Åh hej världens finaste läsare!

Vet ni vad? Jag hade det helt fantastiskt roligt igår. För att göra en lång historia lite kortare; det började med att farmor skjutsade mig ut till Rebecca (vars pappa bor typ ute på landet, asfint!!). Strax efter 5 var alla där och Rebecca öppnade lite presenter och vi drack en liten fördrink innan vi skulle äta vår fina middag. Och fin, jo, fyfan vad underbar den var. Värsta fantastiska buffén! Så mätta blev vi. Och sedan kom efterrätten med två underbara tårtor också. Jag dog lite :) Jaja, vi festade och käkade godis osv och hade det supertrevligt. Sedan bestämde vi oss för att åka in till droskan. Så vi tog våra tre bilar och åkte in till Johans lägenhet. Mys mys. Sedan sa vi hejdå till några och vi sprang in på droskan. Otroligt mycket fint folk som man känner och bara allmänt roligt. Vi dansade hela natten lång och det var kanon :)

Vid 2, då det stängde så gav johan mig mina pengar, som jag tappade bort ungefär 1 sekund senare, haha, och sedan begav jag mig hemåt i den mörka, kalla natten, tillsammans med mina klackar förstås. Jag dog. Men jag tog mig hem, med lite hjälp. Och här är jag nu. Och det känns great att inte vara bakis, det kan jag lova er :) Jag är glaaad!

Jaja, nog tjatat om kvällen. Hur mår ni? Vad ska ni göra en fin lördag som denna? :) Jag ska nog vila mest. Och baka. Och se min lillebror spela lite fotboll. Mysigt värre. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0