Lördag


Hej finaste!

Ja, jag vet att jag är ganska seg.. Har blivit det av sommaren tror jag. Inte alls bra! Ja, idag mår jag bra i alla fall. Har haft ont i magen imorse bara men annars är jag inte ett dugg bakis eller så, väldigt skönt. :) Har inte gjort så himla mycket vettigt idag egentligen. Träffat B lite, sett pingisen och nu kikar jag på lite basket och väntar på mat som mest.

Igår åkte jag ju som sagt upp till Tone. Vi hade det väldigt mysigt och trevligt och tog sedan bussen ner på stan :) Dock var min lilla älskling redigt onykter och fick inte komma in på droskan, trots två mycket fina försök. Så det slutade med att vi hjälpte en vän hem och sedan hamnade jag i sängen redan vid 2-tiden. Duktiga mig. :) Trots vår misslyckade utgång så var det ändå väldigt trevligt, faktiskt! :)

Jaja, ska återgå till mitt OS-tittande. Tur att det snart är slut, börjar bli ganska less. Jaja, hoppas ni har en himla fin helg! Puss och kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0